piątek, 24 października 2014

Uwaga, uwaga! Ogłoszenie!

No więc chciałam Was poinformować, że drugiej części Friends NIE będzie.
Blog zostaje tutaj, nie usuwam go, nie usuwam żadnych rozdziałów.


Jeśli ktoś chciałby poczytać moje nowe opowiadanie (które dopiero się pisze i nie publikuję go) o punk Niallu Horanie to nie wiem, dajcie znać, a poinformuję Was kiedy zacznę publikować (co nie jest jeszcze pewne)
Najlepiej zostawcie mi swoje username'y z twittera.

Przepraszam jeśli Was zawiodłam. Nie podoba mi się to opowiadanie i nie chcę go dalej ciągnąć.
Dziękuję moim czytelnikom, bo jesteście najlepsi na świecie!
Wciąż możecie mnie znaleźć na moim prywatnym tt lub na koncie Friends, które będzie aktualne.

Dziękuję Wam bardzo i proszę o wyrozumiałość.
Kocham Was!
Iga.

1 komentarz:

  1. :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-( a Bedzie chociaz epilog?

    OdpowiedzUsuń